Hendrik Mgina

Game Portofolio

bewijsmateriaal leerdoelen

professioneel vakmanschap​

voor proffessioneel vakmanschap heb ik geleerd omgegaan met git en programeren in processing, unity en visual studio in talen zoals java en c# hieronder een paar dingen waar ik aan gewerkt heb.

dit is een deel van een levelgenerator scribt met daaronder 3 vershillende opstelling die door de code genereert zijn

codesnipet

levelgen

results

Screenshot_6 Screenshot_7Screenshot_5

ook heb ik geleerd met sourcetree om tegaan en heb scuccessvol een paar merges kunnen doen een conflicts kunnen oplossen hieronder een voorbeeld.

 

sourcetree

 

onderzoekend vermogen

voor mijn onderzoeken vermogen en verdiepeing in de bedrijwereld van games heb ik een onderzoek uitgevoerd over de effect van procedual generation op de toekomst van het maken en verkoop van games. deze is ook op de site te vinden.

leervermogen

ik heb tijden mijn opleid geleerd assets te maken met vershillende software voor vershillende doeleinde hieronder 3d assets voor mijn ovelord game wat 3d is en volledig bestaat uit 3d assets.20151211093117

communicatief vermogen​

 

samenwerken

mijn voortgang in samenwerken en communicatief vermogen is op deze site te zien bij de spel gullattack die alleen door veel teamwerk tot stand is gekomen bij project fys.